fbpx

FAQ - najczęstsze pytania

Szybko uzyskaj odpowiedź na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące obsługi zamówień, ewentualnych zwrotów, wymian i reklamacji.
Jeżeli nie ma tutaj odpowiedzi na Twoje pytanie – skorzystaj z formularza kontaktowego. Wrócimy z odpowiedzią najszybciej jak to możliwe.

Możesz także skontaktować się z nami mailowo pod adresem: kontakt@luuvconcept.pl lub telefonicznie od poniedziałku do piątku
w godzinach 10:00 – 18:00 pod numerem telefonu: 790-265-994.

PŁATNOŚCI

Płatność za zamówienie w sklepie internetowym odbywa się automatycznie po przejściu całego procesu składania i opłacania zamówienia, dzięki czemu niemalże od razu zostaje zaksięgowana na naszym koncie bankowym. W przypadku wyboru przelewu bankowego, płatność powinna zostać zrealizowana w terminie maksymalnie 1-go dnia roboczego od złożenia zamówienia, po upływie tego terminu zamówienie zostanie automatycznie anulowane. 

Wszystkie dostępne formy płatności w sklepie internetowym LUUV CONCEPT to:

  • przelew online za pośrednictwem systemu płatności online Przelewy24 lub Paynow,
  • płatności BLIK,
  • przelew bankowy,
  • karty bankowe Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.
  • Google Pay,
  • Apple Pay,
  • płatności odroczone PayPo,
  • Limit P24now,
  • Raty Payu.

Jeżeli wybierzesz formę płatności przelew bankowy, opłać swoje zamówienie na podany poniżej numer konta w ciągu 1-go dnia roboczego, w innym wypadku Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

DANE DO PRZELEWU:

Odbiorca: LUUV CONCEPT
Numer konta bankowego mBank: PL 79 1140 2004 0000 3702 8046 6241
Tytuł przelewu: W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia i Twoje imię i nazwisko.

Realizację zamówienia rozpoczynamy po zaksięgowaniu środków na naszym koncie bankowym.

Jeżeli wystąpi problem z Twoją płatnością online koniecznie znajdź e-mail od dostawcy płatności online potwierdzający rozpoczęcie płatności. W e-mailu znajdziesz link z możliwością sprawdzenia statusu płatności, z którego dowiesz się czy Twoja transakcja została potwierdzona. Jeżeli wyświetli się informacja o tym, że płatność nie powiodła się – system płatności online umożliwi jej ponowne dokonanie lub automatycznie wyśle do Ciebie nowy e-mail z linkiem do dokończenia płatności. 

Jeżeli nie otrzymasz e-maila o dokończeniu płatności skontaktuj się z nami na adres kontakt@luuvconcept.pl lub pod numerem telefonu: 790-265-994.

PayPo to innowacyjny systemem płatności, który pozwala dokonać zakupu z odroczonym terminem spłaty.

  1. PayPo po pozytywnym zweryfikowaniu Ciebie jako płatnika, opłaca Twoje zamówienie.
  2. Twoje zamówienie zostaje przez nas zrealizowane.
  3. Jeżeli produkty spełniają Twoje oczekiwania i nie planujesz ich zwracać, masz 30 dni od daty zamówienia na dokonanie spłaty bez żadnych dodatkowych opłat, ani odsetek.
  4. Jeżeli produkty nie spełniają Twoich oczekiwań, po otrzymaniu zamówienia przysługuje Tobie prawo do zwrotu w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Kiedy otrzymamy i rozpatrzymy Twój zwrot, Twoje zobowiązanie wobec PayPo zostanie anulowane lub umniejszone (w przypadku częściowego zwrotu).
  5. Jeżeli nie dokonasz spłaty w terminie 30 dni, Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 raty. Informację o planowanej wysokości rat otrzymasz z wyprzedzeniem.

Aby dokonać płatności poprzez PayPo wybierz PayPo w trakcie procesu płatności. Po wybraniu tej formy płatności nastąpi przekierowanie do formularza, w którym należy podać swoje dane osobowe, numer PESEL oraz numer telefonu.

Więcej informacji znajduje się na stronie: https://paypo.pl/

P24NOW to rozwiązanie od systemu płatności online Przelewy24, które umożliwia otrzymanie limitu odnawialnego nawet do 10 000 zł. Wnioskujesz tylko raz i korzystasz kiedy chcesz. 

Po pozytywnym zweryfikowaniu możesz kupić swoje wymarzone produkty i rozłożyć płatność na wygodne raty lub zapłacić za całość, ale nieco później, ponieważ możesz to zrobić aż do 54 dni bez żadnych dodatkowych kosztów.

Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.przelewy24.pl/p24now-kupujacy

Raty PayU to rozwiązanie pozwalające dokonać zakupu na 5 wygodnych rat 0%. Zakup na raty PayU dostępny jest dla zamówień od 100,00 do 1500,00 złotych.

WYSYŁKA

Wysyłki realizujemy najczęściej w ciągu 1-4 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby zrealizować je jak najszybciej. Szczegółowa informacja o czasie dostawy znajduje się w produkcie, który Cię interesuje. Niektóre produkty, w celu ograniczenia nadprodukcji są dostępne na zamówienie i czas wysyłki może się nieco wydłużyć. Jeżeli nie ma o tym informacji przy danym produkcie, a zajdzie taka możliwość, poinformujemy Cię o tym.

Do terminu realizacji należy dodać czas niezbędny kurierowi na dostawę Twojego zamówienia. Zwykle są to 1-2 dni robocze od momentu przekazania jemu przesyłki.

Wysyłki realizujemy za pośrednictwem kurierów oraz paczkomatów InPost. Nie realizujemy wysyłek za pobraniem.

Koszt wysyłki kurierem to 21,90zł, a paczkomatem InPost to 17,00zł.

W przypadku, gdy wymiary i waga przesyłki bazując na ilości, wielkości i wadze Twoich produktów w koszyku mogą zwiększyć koszty wysyłki, zwiększona kwota za dostawę pojawi się automatycznie w polu składania zamówienia.

Jest możliwość wysyłki zagranicznej. W przypadku chęci zrealizowania takiej wysyłki prosimy o kontakt pod adresem mailowym: kontakt@luuvconcept.pl. Określimy wtedy koszty zrealizowania wysyłki, bazując na parametrach paczki z zamówieniem.

Aby dokonać zmiany adresu dostawy Twojego zamówienia, skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@luuvconcept.pl

Od momentu zmiany statusu zamówienia na zrealizowane – czyli wysłane – niestety nie mamy możliwości zmiany adresu dostawy.

Po nadaniu przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysłania zamówienia , numerem przesyłki oraz linkiem umożliwiającym jej śledzenie.

ZAMÓWIENIA

Jeżeli nie opłacisz zamówienia zostanie ono anulowane automatycznie po jednym dniu roboczym. Jeżeli chcesz anulować swoje opłacone zamówienie, masz taką możliwość jedynie przed zrealizowaniem jego wysyłki. Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@luuvconcept.pl lub telefonicznie pod numerem: 790-265-994.

Może zdarzyć się tak, że zamówisz produkty od kilku polskich producentów, produkty te więc zostaną wysłane do Ciebie osobno. W e-mailu potwierdzającym wysyłkę Twojego zamówienia zawsze otrzymujesz informację o tym, czy zamówienie zostało wysłane w jednej, czy w kilku paczkach i tym samym do każdej z nich otrzymasz numer przesyłki oraz link do ich śledzenia.

Jeżeli wystąpił jakiś problem z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@luuvconcept.pl lub telefonicznie pod numerem: 790-265-994.

Jeżeli wystąpił jakiś problem z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@luuvconcept.pl lub telefonicznie pod numerem: 790-265-994.

Nie dołączamy potwierdzenia zakupu do paczek, można więc bez obaw zamawiać u nas prezenty dla swoich bliskich. Fakturę za zakup otrzymasz w formie elektronicznej na podany podczas składania zamówienia adres e-mail.

Oczywiście. Wystarczy, że podczas składania zamówienia wybierzesz pole: “Wysłać na inny adres?” i wpiszesz wszystkie dane osoby, która ma zostać obdarowana prezentem. Nie dołączamy potwierdzenia zakupu do paczek, można więc bez obaw zamawiać u nas prezenty dla swoich bliskich.

Nie mamy możliwości zapakowania zamówienia na prezent. Jednakże z racji tego, że nasze paczki pakowane są ekologicznie, jesteśmy pewni, że to w zupełności wystarczy!

Nie mamy możliwości połączenia kilku zamówień w jedno, ponieważ wszystkie zamówienia realizujemy zgodnie z kolejnością ich wpłynięcia. Jeżeli jednak zależy Tobie na czasie i tym samym na tym, abyśmy odszukali Twoje kolejne zamówienie w celu wysłania jego w tym samym terminie, skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@luuvconcept.pl lub telefonicznie pod numerem 790-265-994.

ZWROTY, WYMIANA I REKLAMACJE

Przysługuje Tobie prawo do zwrotu w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz w tej zakładce.

Jeżeli chcesz zwrócić produkt, skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@luuvconcept.pl i zgłoś chęć zwrotu. W odpowiedzi na Twój e-mail wskażemy Tobie wszystkie szczegóły konieczne do zrealizowania zwrotu.

W wiadomości e-mail prześlij nam także wypełniony formularz zwrotu.

Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj: Formularz zwrotu LUUV CONCEPT

Jeżeli nie chcesz pobierać gotowego formularza wypełnij pusty plik przygotowany na swoim komputerze lub czystą kartkę informacjami: 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

    • Adresat LUUV CONCEPT www.luuvconcept.pl
    • Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów: (…)
      (prosimy o wpisanie ilości zwracanych sztuk przy każdym produkcie)
    • Data złożenia zamówienia
    • Numer zamówienia
    • Imię i nazwisko/Nazwa Klienta
    • Adres Klienta
    • Podpis Klienta 
    • Data wypełnienia formularza

Prześlij nam skan lub wyraźne zdjęcie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy na adres: kontakt@luuvconcept.pl

Jeżeli nie odpowiada Tobie kolor/rozmiar zamówionego produktu, istnieje możliwość jego wymiany. O wszelkich szczegółach realizacji wymiany produktu powiadomimy Cię w odpowiedzi na Twoje e-mailowe zgłoszenie chęci wymiany. Skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@luuvconcept.pl

Jeżeli chcesz zareklamować wadliwy produkt koniecznie daj nam o tym znać pod adresem: kontakt@luuvconcept.pl

Prześlij nam także zdjęcia wadliwego produktu.

To zależy od tego, czy reklamowany produkt może posłużyć producentowi do ewentualnego niwelowania wad w jego produktach. Jeżeli zajdzie konieczność odesłania reklamowanego produktu poinformujemy Cię o tym, jak i o wszystkich szczegółach realizacji wysyłki zwrotnej.

Shopping Cart
Dołącz do listy oczekujących
Scroll to Top